şeker yüklemesi yaptırdınız mı kızlar ?
busrrr evet 👍
busrrr dün yaptırdım,hatta iki aşamalı yaptırdım,50lik ve 100 lük şeklinde
myavocado Aaaa😄
asli_hmz devlet hastanesinde mi yaptırdınız eczaneden mi alıyoruz
Incirim içeceği eczaneden aldım öyle gittim,eğitim araştırma Hastanesinde yaptırdım