IgG bağışıklığı gösteriyor. IgM hastalığın varlığını yani G pozitif olması bağışıklık var. M pozitifse şu an vücudunuz da hastalık var demektir. Bende toxoplasma igG ve igM ikisi de pozitifti ilk gebeliğimde avidite bakıldı bağışıklık kazanmış mıyım diye çünkü bekarken kapmıştım paraziti. Doktorunuz daha iyi bilgi verir geçmiş olsun. 🌸