kardelen54 Bende 17 haftalik oldum bugün hersey güzel tek sorun uyuyamıyorum uzun zamandan beri şimdi bir de sıcaklar bastı daha fena deliksiz uyumayı o kadar özledim ki diyorum son zamanların dilediğince uyu ama olmuyor düzen gitti
Sainmizgin kardelen54 valla uyunmuyor ya tam dalıcam diyorum lavobaya çıkmam gerekiyor öyle oluna uykumun en güzel yeri bölünüyor hep Allah yardımcımız olsun inşallah 🥰
kardelen54 @Sainmizgin sen diyince aklıma geldi benide uykudan bölen tuvalet sanırım ya hamile olmadan önce hiç gece kalkmazdim şimdi 2 3 kez kalkıyorum