birsusamtanesiydin Merhabalar hamile olduğumu bilmeden haftada 1 kez olmak üzere ¾ kez d-colefor 20.000 kullandım . Bebeğe Yan etkileri çok korkunç . Daha önce durumu bilmeden bu ilacı kullanan var mı
ysysys birsusamtanesiydin ben de aile hekimimin önerisiyle kullanmıştım sprey olanı midem kabul etmediği için. Tam bir sene kullandım gebe olduğumu öğrendikten sonra kadın doğumuna gittiğimde tahlil yaptı ve hiç d vit kullanmamış kadar düşük olduğunu görünce çok şaşırdık. Mecbur ocean’ın sprey olanına geçtim. Ama bebek için herhangi bir yan etki de söylemedi bu ilaçla ilgili. Endişe etme sorun olsa söylerler
Elifecemom birsusamtanesiydin bana kadın doğum doktorum bunu vermişti hamileyken kullanmam için, günaşırı kullan demişti 1 ay falan kullandım bebeğimde bı sıkıntı yok şükür
birsusamtanesiydin ysysys içim rahatladı sağolun . fiziksel ve zihinsel gelişimde gerilik. Damarda darlık Gözün ağ tabakasında bozukluk gibi şeyler yazıyordu yarın doktora gidecem fakat korkudan gözüme uyku girmedi
birsusamtanesiydin Elifecemom benim kullandığım d-colefor 50.000 miş . 20.000 sanmıştım benimkisi o yüzden hafta 1 demekki
NM_mom Doktorum d vitamini eksikliğimden dolayı ilk hamileliğimde de bu hamileliğimde de kullanmam için vermişti, çok şükür bi sıkıntı olmadı 🤷🏼♀️ her ilaca bir şey sallıyolar internette, takma o kadar