Sibelemre37 İsimli hastane çıkışı yaptırmak istiyorum aranızda yaptırıp memnun kalan varsa hangi sayfadan aldıysa önerebilir mı şimdiden teşekkür ederim
Burcu-2634 Sibelemre37 Instagramda Bebeqon sayfasından yaptırdım 2 çocuğumun hastane çıkışını da oğlumun ki geçen pazartesi geldi çok güzel ve kaliteli fiyatı da 650 tydi değişmediyse
Aerithma Sibelemre37 ben Trendyol lilabiodan yaptırmıştım. Çok memnun kaldım. Hem yenidoğan yakımı yaptırdım hemde çarşaf nevresim takımı yaptırdım o kadar güzel ki ve çok kaliteli baskısı vs. Tavsiye ederim.
S12e28h46 @Sibelemre37 kesinlikle trendyoldan lilabio almalısın hem pamuk hem kullanışlı hem kaliteli yıkadım baskısı yazısı bille çıkmadı fiyatlarda uygun tam bi fiyat performans ürü çok beğendik biz
Sibelemre37 Instagram da çok fazla sayfa var hangisi güvenilir bilemiyorum o yüzden sağolun hepiniz dediğiniz yerlere bakıcam🥰
seymateker Sibelemre37 Instagram butikbebecik sayfasından yaptırdım daha önce de yeğenlerime yaptırmıştım hem kumaşı hem baskısı çok güzeldi
Busra_27_34_ Sibelemre37 Ben Trendyol gros shop ’dan yaptırmıştım çokta memnun kaldım ❤️tavsiye ederim muslini ne çok ince ne çok kalın tam yenidoğan ❤️💙şimdiler de 32+4 haftalığız