Kızlar yardımcı olur musunuz 32. Haftadayız ve karar vermem gerekiyor normal doğum mu sezeryan mı normal doğum yapabilecek pozisyonda şuan bebek ama açılmam olmaz da suni sancı yeyip sonradan gelmiyor sezeryanla alırlar diye çok korkuyorum ilk gebeliğim lütfen yardım