123kruvasan Adete 8 gün var sağ kaşıkta batmalar oluyor hamile olabilirmiyim testler negatif çıktı erken die
CokCahilsinKeskeOlsen 123kruvasan Bunu bilemeyiz 8 gün varmış gebelik varsa da testlerde erken olduğundan cikamayabilir
bilgedmr 123kruvasan benim de birkaç gündür var ara ara batma ama dün test negatif çıktı. Erken daha aslında gecikme beklememiz lazım.
La_sumom 123kruvasan adetime 1-2 hafta kala iğne saplanır gibi yataktan kalkarken eğilirken bi ağrı oluyordu gebe olduğumu öğrendim 🤰🏻
Kirazlar27 Bende de çok yoğun olmayan ara kramp ve ağrı var adetime 7 gün varken test yaptım negatif çıktı sonra kan verdim orda da negatif çıktı kısmet
bilgedmr 123kruvasan Şimdi işten çıktım hastaneye gidicem. Allahtan hastane yakın da uzun sürmez diye düşünüyorum.
edasaribek Benim kasiklarimda degilde gobek deligimin etrafinda agri vardi sonradan kasiklarim agrimaya basladi
123kruvasan bilgedmr üzülme canım geç döllenme olabilir miki bazıları adete 2 gün kala bile yapmışlar 13-9 gibi şeyler çıkmış yani herkesinki bir değil sonuçta ümit vermek istemem ama sıkma canını bitanem
bilgedmr 123kruvasan Diğer aylara kaldı artık benim. Bat 14 olmasına rağmen bu sabah kanamam başladı 🤷🏼♀️ inşallah sizler pozitif görürsünüz 🙏