Kızlar doğumdan korkuyorum zaten çok nazlıyımdır tırnağıma taş değse ölcekmiş gibi triplere girerim kan zaten tutuyor mesela otururken bir yerime birşey olduğunu bile düşünsem hemen bayılcak gibi oluyorum nasıl olcak bir yanım diyor ki herkes doğuruyor nolcak ama bir yandan riskler falan Allah korusun birşey olursa diye bilmiyorum heyecan da var herşeye hazırlamaya çalışıyorum kendimi sadece paylaşmak istedim sizde durumlar ne nasıl hissediyorsunuz