Glseren_1239353 su gelmesinde sadece ayakta altınıza yapıyor gibi olursunuz ağrı vs olmaz sancı başlarsa zaten o zaman anlarsınız ama emin olun doğum yapınca da kuş gibi olur ve o çektiğiniz sancının nasıl bir şey olduğunu bile hatırlamazsınız. Rabbim unutturuyor❤️
Bende 2. Gebeliğim ilki de normal oldu bunda biraz problemler var inşallah düzelir de yine normal yapabilirim. Guatr yüksek çıkmıs. Doktorun yazdığı ilaç piyasadan kaldırmışlar tekrardan hastaneye gideceğim bakalım ne yapacaklar. Tedirginim açıkçası. Guatr doğumda kalp krizi bile geçirmemize sebep olabiliyormuş korkutmak istemem ama sizde şeker yükleme testimizi ihmal etmeyin ben yükleme yaptırınca çıktı şeker yok ama guatr yüksek denildi. Rabbim size de bir çırpıda kolay doğum yapmayı nasip etsin. Sormak istediğiniz herhangi bir durum olur sorabilir seve seve anlatırım. Kaç haftalık oldunuz cinsiyetimiz nedir 🌹🥰