Elanur_tutak50 Kbrcan0033 benim uygulama 23 ü gösteriyor 3 günden 3 güne çağırıyorlar ama gün hiç verilmiyor sorduğumda daha var ama gününü bekleyemeyebiliriz diyorlar
Kbrcan0033 Elanur_tutak50 normal doğum düşünüyorsan ondan olabilir sağlıkla gelsn normal sezeryan hiç fark etmiyor bizim sezeryan olcak diye gün belli ❣️
Elanur_tutak50 Kbrcan0033 plasentam dar tabanlıymış normal olmayabilir gibi konuşuyor ama tek tarih vermiyor net bir şey demiyor birazcık normal hamileliğe bakarak senin plasentan erken eskiyecek diyor
Merve_40 Kbrcan0033 bizde 37 haftalık olduk haftaya çatı muayenesi var bakalım nasip ne zaman olursa bizde hecanla oglumuzu bekliyoruz ☺️☺️