s3dack46 Kızlar merhaba. Benim kalp kapağında çürüme ve romatizma var. 28 haftalık hamileyim doğumumu devlet hastanesinde yapmayı düşünüyorum. Kalbimde sorun olduğu için normal doğuma mi alırlar yoksa sezeryana mı. Bilgisi olan var mı
Nalinnn14 s3dack46 bunun için kardiyoloji doktorunun kararı önemli o hangisini uygun görürse öyle hareket eder kadın doğum doktoru
s3dack46 Nalinnn14 muayene oldum kardiyolojiye sordum bir sıkıntı olabilir mi diye kesin bişey diyemiyorum dedi
s3dack46 Gzmmgzmm sol bacağımda kalça kemiğinde var. Ama şiddetli ağrılarim olursa heryerime vuruyor ağrısı
Nalinnn14 s3dack46 o zaman kadın doğum doktoru risk almaz böyle bi durumda sezeryan daha uygun görülür
Gzmmgzmm s3dack46 benım kolumda cok fazla bı agrı sızlama var ben doktora bu sıkayeti söyledim kan cıvıtıcı başladı arası bır ay surmedı yıne aynı agrı dayanılmaz bı kol agrım var o yuzden sordum dıger sorunuzun cevabını bılmıyorum ama