Merhaba cok sağlıklı ilerleyen bir gebeliğim var fakat 13.haftaya geldigimde gece aniden karnıma korkunç bir ağrı girdi önce gaz sancisi zannedip geçer diye düşündüm ama iyice siddetlenmeye başladı, daha sonra deli gibi kanama basladi adet kanaması gibiydi. Hemen acile gittik 2 tane iğne yaptılar gece boyunca kanamami takip ettiler cok şükür kanamam azalarak durdu. Ultrasonda cok şükür bebegim gayet sağlıklı, kese de bir bozulma icerde sıvı da azalma yok, bebeğin etrafında ve kesenin etrafında hiçbir şekilde kanama alanı yok, bebeğimin sağlığı testler her sey tertemiz. Neden kanamam oldu diyorum, bir sebebi yok diyor doktorum. Tedbiren progestan fitil ve proluton depot iğne başladık, rabbime şükürler olsun kanamam olmadı o günden beridir ama öyle bir travma oldu ki her gece kabus görüyorum tuvalete gidip kontrol ediyorum sürekli, yaşayan var mı bu haftalarda kanama ? Ve hiçbir kanama alanı sorun vs olmadan kanama olması normal mi sizce :(