Bizde 35 oluyoruz yarın ve ben asla kalkıp iş yapmak istemiyorum zaten yapmaya kalksam 10 dk sonra sanki dünya iş yapmış gibi yoruluyorum nefes almam zorlaştı artık ve hareketleri oğlumun canımı yakıyor sandalye de oturduğum esnada rahatsizlaniyor ne yesem sanki bir dünya şey yemiş gibi hissediyorum abuk sabuk modlardayim