Hayırlı geceler bebeğimin kilosu 3260 gram önden gidiyoruz bugun nstde 2 3 tane 20 yi gören sancı çıktı doktorumuz alttan muayene etmedi nstde yüksek bir sancı görmediğim takdirde muayene etmiyorum dedi sizce bayramdan önce doğururmuyum bebek kilo almaya böyle devam ederse sezeryan riski olur ilk doğumum normal doğum olmuştu doktorumda suan sezeryandan bahsetmedi bayramdan önce belki doğurursun dedi bebek ne zaman gelirse