B_simla bende son bir aydir yasiyorum ve birinciyi gecirdim derken ikinci kez pisik oldum. cildiyeye gozukmustum birincide bana 3 tane krem vermisti cunku ben cok pudraladigim icin kurutmusum bu sefer egzemaya donmustu acili yanma ve batma olmustu. eger yayginsa pisik mutlaka doktora gidin bilincsizce bir seyler yapıyoruz iyi gelmiyor dagiliyor sonra. bende bilincsizce hametan ve pudra kullanmistim iyi gelmemişti 😩 bu sicakta bir de pisik hic cekilmiyor