Bebek_54 genetik test yaptırsan iyi olur ama doktorlar genelde 3 kimyasal gebelikten sonra genetik teste tavsiye ediyor. Benim 3 kimyadal gebelik bir normal düşük oldu kadın doğum muayenesinde hiçbir sorun görünmüyordu en son kimyasal gebelikten sonra genetik teste gideceğim zaman hamile olduğumu öğrendim sorunun ne olduğunu öğrenemediğimiz için ihtimaller üzerinden tedavi uyguladı doktorumuz şuan sağlıklı ilerliyor şükür