Dennz Sakızla yatıştırabiliyorum ben azından. Bendeilk gebeliğimde yaşamadım. Bulantı, kusma ve bu acı tat ilk 2-3 ay kabusum oldu bu gebelikte. Soğan, sarımsak tarzı rahatsız edici şeyler yememeye dikkat et yinede. Onlar daha kötü yapıyor bende mesela. Zamanla azalıyor, tamamende geçer inşallah.