Edaa01 valla brnimde öle mesela gündüz uyur gece uyanır diyokar ama bizimki 7/24 kuduruyo 🤣🤣🤣 maşallah diyelim hareketli olması iyymiş kızlar eğer hareket olmazsa sıkıntıymış , ve biz gecen pazar temzlik yaptık yorulmusum ve ptesi okadar az okadar az hareket ettiki aklım çıktı taaa gece 11 gbi başladı ve bu olay 3 hün faln sürdü çok üzüldüm oyüzden 🥹🥹🥹 en iyisi hareket li olsun boşverin spn zaönlardada yeri daralıcagı için hareket etmesi kısıtlancakmıl ozmnda hareket ettrcekmişiz hareket bereket şartt 🧿🤲🏻🤭