Bende kaşıntıdan geçen hafta gittim hatta devlet hastanesiydi yatış yaptı tahliller nst falan kontrol edildi safra asitlerim iyi çıkmasına rağmen başlangıcı olabilir el ve ayakta olurmuş bazen vücutta da son haftalar diye riske atmak istemiyoruz dedi doktorum sende doktoruna mutlaka söyle bi tahlil yapar