Merhaba neredeyse 6 haftalık gebeyim henüz hiç lekelenme veya kanamam olmamıştı. Biraz önce çamaşırımda hafif kahverengi leke gördüm. Sildiğimde akan bir şey yok bariz olarak ama zaten akıntım da vardı hafif sarı renkli. Bebeğe bir şey olmuş mudur doktora gitmeli miyim hafif lekelenmeler normal mi :( korkuyorum 2 ay önce kimyasal geçirmiştim düşük olabilir mi