Kizanneadayim Kızımın ismini Rana düşünüyoruz. İkinci bir isim daha koymayı düşünüyoruz Sare ismini de çok beğeniyoruz. Sare Rana düşünüyoruz ama bir çok kişi telaffuzu zor diyor sizin fikirleriniz neler
Babymom07 Kizanneadayim evet telaffuzu bir tık zor R harfi baskın olduğu için ama siz istiyorsanız koyun tabi ki 💕
Kizanneadayim Babymom07 Ya bizim kulağımız alıştı tatlı geliyor ama kime söylesek çok zor asla söylenmiyor diye tepki veriyor benimde moralim bozuldu tabi, Rana sare koysak diyoruz oda bir uyumsuz gibi bilemedik kaldık öyle :(
Babymom07 Kizanneadayim Rana Sare daha iyi gibi bence de 👍🏻 siz nasıl beğeniyorsanız sorun yok bence tepkileri sadece isme olmayacak emin olun daha bir çok şeye tepki gösterecekler 🫠
As12344 Rana sare bence güzel Ben Elif sareyı de çok beğeniyorum🫶🏻 İçinize sinen ismi koyun en güzel ışık o olacaktır emin olum🫶🏻