Kızlar merhaba 33haftalik hamileyim ve neden kızımı hiç kucağıma almayacam diye korkuyorum çok büyük bir ölüm korkusu var psikolojik iyi değilim eşime anlatamıyorum bilmiyorum neden böyle kalbim sıkışıyor tasinicam ve ilk defa güzel bir evim olcak hep eski yerlerde oturdum ufak tefek şeyler aldım ama hiç içimde böyle korkuyu anlatamıyorum bitanrde oğlum var 4yasinda sizinle konuşmak istedim kızlar