zynepyldrm16 31+2 iri bir turp olduk 💜💜 61 günümüz kaldı ağustosun başı doğumum gözüküyor nasipse normal doğum istiyorum o yüzden tarih belli değil. Perşembe günü randevumuz var en son 27 haftalıkken gitmiştik bakalım bebeşimiz ne kadar büyüdü. Çok hareketli bazen canım acıyor ama şükür kıpır kıpırız. Allah’a şükür hiçbir sorunum yok kendi işimi kendim yapabiliyorum, geziyorum sadece havalar çok sıcak bunalıyorum onun dışında çok ayakta durursam ya da çok oturursam ağrılarım oluyor onun dışında iyiyiz 💜💜