DuyguSenturk Kendi adım diye demiyorum ama duygu ve nili düşünebilirsin deniz çok var açıkcası ve kız erkek belli olmuyo
ValideSultan Cans50 sizin tercihlerinizden seçemedim ☺️ favori ismim İpek kızım olsaydı kesin İpek çok naif bir isim duru defne Elif de güzel bence 😁
Cans50 ValideSultan ipekmçok hoş ama kötü bir anım var ipekle o yüzden elif de çok barbie de soyadımız da çok olab bir soyad o yüzden kararsızız
Chanelmom Cans50 evet. Görümcenin kızının adı Nilsu. Genelde Nil diye çağıracaklar. Aileye 1 tane yeterli bence😚