Ftmn123- Kızlar adetten 6 gün önce sadece bir kere erken gebelik testi yaptım oda çok çok çok silik çıktı fakat adet oldum kanda vermedim dahada test yapmadım bu nedir kızlar acaba?
Birkucukmutluluk Ftmn123- çok erken ogrendiyseniz kimyasal olabilir muhtemelen bir kan tahlili verip netlestirebilirsiniz içiniz rahat eder
Lila2455 Test yanılması da olmuş olabilir gününde olduysan kimyasal değildir kimyasal genelde 3-4 gün gecikme yaşatır
Lila2455 Ftmn123- gününde olması için beta hcg nin en fazla 10 a kadar çıkması lazım ki adet gününe kadar düşsün 30 lar 50 ler olursa adet gecikir hemen düşmez beta o yüzden diyorlarki adet en az 4-5 gün geciksin kimyasalsa öğrenmeden kendi kendine gider zaten