umayaltay Merhaba, stetoskop ile bebeğin kalp atışını duyan var mı? Eğer işe yarıyorsa alıp denemek istiyorum bebişin iyi olduğunu bilmek için 🥰💐
FKRKS29 umayaltay ay bende bekliyim burda haftamız daha 15+1 ama olsun Allahin izniyle 17. Haftaya az var soncta😅😅
babysmomy umayaltay 16+1 deyim maalesef kalp atışını duyamadım daha hiç steteskopla ama zaten 20 hafta sonrası duyabilir heyecanla 20. Haftayı bekliyorum inşallah duyarım o zaman 😊
Cimenn1223 umayaltay steteskop u bilmiyorum da fetal dooplerle 12.hafta dan sonra dinleye biliyoruz bir zarari da olmuyormuş tabi sık sık dinlenmemeli yine de hemen hemen her fiyata da var saglik ocağında da onunla dinliyorlar