Momofates Kızlar afp mom değerim e nabızda 72.44 çıkmış sizce normal mi yoksa az mı çok mü anlayamadım doktorum daha bilgi de vermedi kalbim ağzıma geldi kötü mü acaba diye bilgisi olan cevaplayabilir mi lütfen 😟
Momofates Ybvvv doktorum sorun yok her şey normal demişti öyle de oldu şükür suan 29. Haftamdayım her sey yolunda. Sizin de mi öyle çıktı?