Benimde sağlık ocağında 5 küsür çıkmıştı özel hastanede 3 küsür çıktı kadın doğum doktoru dahiliyeye yönlendirdi 25 mg hap verdi 3-4 haftada bir kan testi ve kontrol dedi dahiliye 1 ay sonra tekrar gittim tsh 2,26 çıkmış ama doktor hapı kullanmaya devam et dedi. 25 mg kullanıyorum yine. 1 ay sonra kontrole çağırdı