OnuurrMom Edaa01 Masallah sizin haftaniz suan iyi benim daha kucuk oldugu icin korktum aslinda baska bisey olmasinda odemse biraz dikkat ederim 🌼
OnuurrMom sinemdengiz Ay cok teşekkürler cevabınız icin icim birazcık olsun rahatladi benim de daha fazla şişerse morarirsa filan giderim o zaman gercekten cok fazla bilgi var bazilarindan da insan korkuyor ister istemez odemse yine iyi bol yuruyusle tuzu azaltmayla biraz da soguk suda bekleterek cozume ulasiriz insallah Rabbim dediginiz gibi saglikla kucagimiza almayi nasip etsin 🌼
OnuurrMom Emel_aslan06 Cok gecmis olsun insallah saglikla kucaginiza alirsiniz yavrunuzu bende daha fazla siserse veya morarirsa gidicem hastaneye hafta olarakta kucuk oldugum için biraz korkuyorum acikcasi cevabiniz icin tesekkurler 🌼
OnuurrMom kardelengurler7 Evet canim ozellikle ilerleyen haftalarda hamur isi paket gidalardan fazla tuzdan uzak durmak lazim tabi sorarsan ben yapiyor muyum hayir 😅 pisman miyim evet o yuzden ne olursa olsun salma kendini dikkat et 🌼 bu haftadan doguma kadar dikkat etmeye calisicam bende
kardelengurler7 OnuurrMom tuzu çok seven bir insanım tuzu bile bıraktım bebiş için şişmeyeyim diye bakalım sonuç ne olacak
OnuurrMom kardelengurler7 Bende ayniyim tuzu cok seviyorum diger turlu yedigim hersey saman tadinda sanki 😅 inşallah hayırlısıyla kucagina alirsin canim 🌼
kardelengurler7 OnuurrMom amin canım sende inşallah tuzsuz herşeyin saman tadında olmasını o kadar iyi anlıyorum kii 🥹
Ebrusisli OnuurrMom bende 29 haftadayım ve aynı şekilde iki ayağımda ellerimde aşırı şiş canım bende uzanıyorum genel olarak ve ayaklarımı havada tutuyorum birde gün içinde soğuk suya tuz koyup ayaklarımı içinde bekletiyorum ara arada çok sızladığı zaman soğuk suya tutuyorum biraz fazla karnım büyüdüğü için duşa kabinde soğu su açıyorum ayaklarıma tutuyorum rahatlatıyor canım
kardelengurler7 Ebrusisli ayhh maşallah 29.uncu haftayı kendi açımdan düşünemiyorum bile Allah yardımcımız olsun hepimizin
OnuurrMom Ebrusisli Bende suya koyucam insallah faydasi olur cok kilo aldim ya nasil olacak bilmiyorum 😏
Ebrusisli kardelengurler7 valla ben çok kilolu değilim aşırı kiloda almadım aksina 13 kilo verdim sadece onu geri aldım 173 boyum 64 kiloyum şuan ama ona rağmaen çok şişiyorum rabbim dediğin gibi hepimizin yardımcısı olsun sağlıkla bebeklerimize kavuşmayı nasip etsin
Mesen Yarım saat falan yürüdüm genelde yürüyüşe çıkmam eve geldiğimde şişmişti ayaklarım çok şaşırdım normalde hareketliyim bu nasıl oldu dedim soğuk suya tutup uyudum şuan az kalmış gibi gerçekten sıcaklar dengemizi bozdu.
OnuurrMom Mesen Malesef cok sicak disari cikamiyorsun evde de klima olmadan durulmuyor da o da carpiyor hasta olmaktan korkuyorum
OnuurrMom Ebrusisli Masallah ya kilolu da degilsiniz ben 100 kilo oldum bide iki ay var doguma nolacak bilmiyorum 🤔
Ebrusisli OnuurrMom evet daha var ama işte şişiyoruz ama ben ilk bebeğimi 2 yıl önce kaybettim o zaman çok kilo aldım bende 45 kiloydum 6 aylık doğum yaptım 75 kilo idim ondan kalan kilom bu bile yoruyor beni yani eğer ilk gebeliğinse alabilirsin
OnuurrMom Ebrusisli İlk gebeligim canim Allah rahmet eylesin insallah simdi ki evladini sag salim kucagina alirsin canim 🌼