Bukketdeemir aslını söylemek gerekirse çokta normal değil. Muhtemelen gecikme veya yakın eegl günü dolayısıyla kan verdiniz. 2 gün araya bakarsak yaklaşık 10 gün olur. Aynısını yaşadım ve doktorun söylediği bir yerden sonra pik yapması lazım. Değeriniz ikinci kandan sonra ikiye katlamadan gitmiş. Umarım benim yaşadığım gibi olmaz sizinki. yolunda gider 🤲🏻 lütfen yanlışta anlamayın. Moral bozmak değil maksadım sadece bilgi. 🙏🏻 ❤️