Aile hekimliğinde kan verdiğimde e nabıza ertesi gün düşmesine rağmen laboratuvar sonuçlarından takip ettiğimde daha erken öğrenebiliyordum. Bugün verdiğim kan hala düşmedi. Cuma günü olduğu için laboratuvar sistemine düşmemesi normal mi alakası var mıdır?