Benim ikinci gebeliğim sinir sıkışması var maalesef atel takmamı tavsiye etti doktorum,o kadar kötü ki gece kolumun ağrısı ve uyuşması ile uyanıyorum ama atel biraz da olsa rahatlattı, ilk gebeliğimde de vardı ikincisinde gebe kalmadan önce başlamıştı uyuşma