Betuulll1 ben yıllardır kız da olsa erkek te Deniz koycam diyordum. Kuzenim benden önce koydu oğluna o yüzden tek koyamadım. Kızımız olacak kısmetse,Deniz Alya koyduk 😍 bence siz de cinsiyet belirleyici bir isim ekleyebilirsiniz. Gerçi tek te çok güzel 🥰