Burcucalar aynen öyle bak ben evlilik sebepli işten çıktım ve kıdemi aldım evlendikten sonra bir sene içinde işten ayrıldığın taktirde kendi isteğinle kıdemini alabiliyorsun ben aldım , evlilik cüzdanının fotokopisi ve dilekçe yazıyorsun daha sonra işten çıktım eşimin firmasında ön muhasebesine Homme office bakıyorum içerde de primim vardı şimdi ben çalışır göründüğüm için Doğum ücreti ve daha sonra işten çıkıcam onun için işsizlik ücretini de alıcam insallah 👍