Babymom07 ben sırt üstü uzandığımda nefesim daralıyor kötü oluyorum. O yüzden genelde yan yatıyorum ya da dik oturuyorum. Çok çabuk yoruluyorum. 1-2 saat kesintisiz iş yapamıyorum illa uzanmam lazım. Havalar da sıcak tabi zorlamaya başladı son aylar tam sıcaklara denk geldi. 29 olucam bende yarın