Tugba5858 Merhaba hanımlar, novacheck marka gebelik testini kullanlar var mı aranızda? Bugün eşim eczaneden almış negatif çıktı ama bu teste pek güvenemedim, İnternetten yorumlara bakım dedim yorum da yok. Net sonuç veren marka önerilerinizi de bekliyorum.
Ftmn123- Tugba5858 mimea erken gebelik testi bende yaptım çok çok çok silik 2. çizgi çıktı 6 gün önce yaptım fakat adet oldum
Tugba5858 Gulcag yani yanlış bilgi vermek istemem ama ben sizin yaşadığınız durumu iki kez yaşadım kimyasal gebelik gecirmisim
Tugba5858 @“Ftmn123-”#p32811538 ben hem kaset hem kan testi yaptırdım ikiside pozitif diye kadın doğuma gittim kese felan yok bir kaç gün bekleyelim dedi ben o ara kanama yaşadım kimyasal gebelik geçiriyorsunuz dedi yani pozitif gözüküyor ama gebe değilsin