Kızlar merhaba burada ultrason fotoğrafıni attım bazıları kız bazıları erkek dedi doktor 16da kız yüzde 90 dedi bugünde detaylı ultrasona girdim 20 haftalık erkek dedi doktor kafam karıştı iyice bugünkü doktorum da pek konuşmayı sevmiyordu üst üste soramadım yani iki defa erkek dedu başına böyle bir şey gelen var mı?