Hasekisultan10 ilk kayıptan sonra eşimle kromozom testi için ben de pıhtılaşma için yaptırdık hepsi toplam 1 ayda çıkmıştı istanbulda araştırma hastanesinde yaptırdım pıhtılaşma için de 2 genimde heterozigot var genetik doktoru hiçbir sıkıntı yok bu sonuçlarda dedi ben de ikinci gebeliğimi planladım oldu ve devlet hastanesi bana corasprin bile vermedi özele gittim ilaç başladı ama geç kalmışım yine gelişimi durmuştu hiç kalp atışı bile duyamadım ikincide biraz ihmal oldu ama bilemedim özel doktorum aspirin verdi hamile kaldığımda da iğne başlayacak ama bence pıhtılaşma için kullanılan iğne ilaçların da dozları önemli diye düşünüyorum belki az geliyor olabilir geçen ay da zeynep kamil hastanesine tekrarlayan düşük kısmına gittim benden birçok kan aldılar 9-10 tüp vermişimdir kan pıhtı değerlerine bakıyorlar hematoloji kısmı bakıyormuş bu kanlara aslında ama bana orası baktı tane olur ne olmaz diye baktırmak istedim sonuçlarım temizdi hamdolsun bence bunu da yaptırın tiroid vs bunlara da bakılmalı prolaktin hormonunun yüksekliği de düşüğe sebep olabiliyormuş