Serife22 15+4 günlük hamileyim çatlak oluşurmu bilmiyorum daha belli olmaz erken diye göbeğim çıktı ama bu haftada cok büyük değil normal olarak ama ilerki zamanda olmasın diye öneriniz varmı acaba?
Esum48 Serife22 ben 31 haftaligim canim 15.haftadan beri lierac ve bebe yagi kullaniyorum cok memnunum su ana kadar bir problem yasamadim
buseyusuf27 Serife22 ılk kızımda lierac krem kullandm cok memnundum şimdi oğluma gebeyım 32 hafta cok kasınıyor cok kuru oluyo catlıcak dıye korkuyorm. Yaglar suryorm krem suryorm ama fayda etmıyor ıns catlamam dha 23 temmuzada cok var
Seddda Serife22 istediğini kullan geninle alakalı en pahalı kremleri yağları kullandım ama son ayımda çatladı her tarafım Dr hiç iç karnın yokmuş dedi inşallah sizin çatlamaz
minnos1mom Bende bebek vazelini kullanıyorum hiç pahalı kremlere para vermedim , zaten en iyisini de kullansan genetikte varsa olur diyorlar , şimdilik memnunum bende doğuma az kaldı