Merhabalar kızlar bebeğimin hareketlerinde azalma var dünden beri çok aşağıda böyle derinden hissediyorum üstelik çok aşağıda karnımın alt kısmı ağrıyor adet olucakmisim gibi bu durum normal mi ? Riskli bı gebeliğim rahim ağzı kısalığı var Dr geçen gün gittim bişey yoktu napmam gerek çok korkuyorum.🥹