Nergiz7 haftama giriyorum bebiş o kadar çok hareket ediyor ki kalçama sürekli kramp giriyor, sizde de oluyor mu ? Bebeğimin pozisyonu ters olduğu için de olabilir sanırım
Kalbimxkk23 Nergiz7 evet cnm bu dönemde rahatsız bacak sendromu olur kraplar çok olur bol bol yürüyüş yap
emineaycyilmaz Nergiz7 kramplara magnezyum ilacı iyi geliyor ama eğer normal doğum düşünüyorsanız doktorunuz kesiyor sezeryansa doktorunuza danışıp için anında kesiyor
Ecnrclk Ayy bende aynı durumdayım 36 haftalığım kalçama çok can yakıcı kramplar giriyor yalancı doğum sancısı mı oluyor acaba ilk gebeliğim bilmiyorum
Esum48 Ben de 31.haftadayim geceden beru kalçam ve bacagimda kramp var yuruyemiyorum oturup kalkamiyorum ne yapabilirim ? Ayaktayken birden giriyo kramp ve kalakaliyorum
Esum48 Merve1234Merve valla gecen yataktan inemedim doktora mesaj attim hemen. Bi tane jel soyledi onu aldim. Onu surdugumden beri bi daha olmadi. Ilik dus da iyi geliyor
aslip7 Merve1234Merve ayağınızı sürüyorsanız fıtığınız çok ciddi boyuta gelmiş mutlaka beyin sinire ya da fizik tedaviye görünmeniz lazım bana beyin sinir doktorum sürüme derecesine gelirsen hemen gel dedi
Merve1234Merve aslip7 sizin geçti mi peki baya sürüyorum ben doktorum da izinde ne yapacağımı bilemedim. Bebeğe de bir zararı oluyor mudur bu ağrının bilmiyorum
aslip7 Merve1234Merve ben sürünecek duruma gelmediğim için bana sadece parol iç dedi parol içiyorum biraz daha azaldı acılarım siz de beyin sinire bi görünün acil