Arkadaşlar meraba. Bugun doktor kontrolüm vardı. Degerlerim hepsi iyi çıkmış fakat guatr sınırda çıkmış 2.50 olmasi lazim 2.58 çıkmış dedi. Bir ay sonra kan verip düşüp düşmediğine bakıp, ilaca başlariz dedi. Cok bilgim yok bu konuda. Bilgisi olan yardımcı olabilir mi bu süreçte buna etken olabilcek neler var neyi azaltmali yada nasil bir yol izlersem düşer