Buket_gul En son adetim 9 Mayıs 4gün önce adet oldum bugün aşırı mide bulantı uyku halim vardı test yaptım ikiside pozitif çıktı hamile olabilme ihtimalim varmıdır acaba kanamam hala var pembemsi ve yoğun ilk [hamileliğimide]) bu şekil öğrenmiştim
myangelson Buket_gul yani aslında soruyu sorarken cevabı kendiniz vermişsiniz ilk hamileligimi de böyle öğrendim diyerek. Hamilelik olabilir yerleşme kanaması gibi, düşük olabilir. En doğru olarak kan verince anlaşılır ne olduğu
Btlshnnn Buket_gul bence hamileisn çizgin net canım üstüne rengli görmüşsün büyük ihtimalle kan da anlarsın ancak net
buseyusuf27 Buket_gul bnce ıyı yanı lekeleme oldugu ıcın snrm henuz erken 2gunde 2 katına cıkar zaten kan sonucu sen doktora gorun ilaç kullan 3 ay bıde yemene ıcmene dkkt et agır kaldrma yorulma rabbım sağlıkla kucagna almayı nsp etsn
Mhtpdrmz06 Buket_gul arkadaşım ilk 3 ay adet oldu o yüzden gebe oldugunu 3 aylık hamileyken öğrendi. Hiç belli olmaz iki testte de çift çizgi çıktıysa sen bi kan testi ver emin ol muhtemelen hamilesin dir
Buket_gul buseyusuf27 Merhaba canım 8haziran akşam10 da tekrar kan verdim 135 çıktı bugün akşam tekrar kan verdm 161 çıktı nasıl sence
buseyusuf27 Buket_gul yenı oldugu ıcın henuz daha normal ılerlıyor snrm daha kucuk 4 haftalıkta flan artıs olur 300-1000 arası degsyo ılac basladınız mı kullnmaya