Roze_07 canim ben gebeligimin ilk zamani devlete gitmistim. Ordaki doktor hep devletin karsiliycagi ilaclari yazmaya calisiyor. Onu yazmisti 2 hafta filan kullandim sonra ozelde kendi doktoruma basladim. Sakın kullanma birak onu onun dozu cok yuksek cok zararli dedi. Gunluk almamiz gereken doz 400 mcg ymis. Ekstra ucretle aliniyor ama pahali ilaclar degil ben folidoce kullandim.