Ben takip etmeni öneririm, benim birinci saat normaldi ama ikinci saat 167 çıkmıştı öyle farkettik. Bir şeker aleti aldım ve takip ediyorum. Iki dilim ekmekten biraz fazla yesem şekerim 150 ye çıkıyor. Eğer takip etmiyo olsaydım asla bilemeyecektim. Şeker iyi bişi değil ileri haftalarda bebeği kaybetmeye kadar gidiyor durum ve diyetle çok rahat kontrol altına alınabiliyor. Yeterki düzenli ve kontrollü karbonhidrat ve meyve tüketin. Dün öğle yemeginde iki adet kayısı yedim çıktı mesala. Hemen yürüyüş yapiyosun ardından düşüyor.
Eczanelerde glukometre var. Onlardan al, 300 TL bişi. Onunla takip et. Açlık bakicaksin, sonra yemekten bir saat sonra baktığında doğru sonucu alırsın.