Zumry66 ben yaptım ucuz ama aşırı kalitesiz çanta ve ceket almıştım üstüne yetinmeyip pantolon gömlek falan aldım bir sürü ucuz diye ceket aşırı kötü lastikleri yüzünden fermuarini kapatamiyorsun , çantalar dokunmaya gelmiyor hepsi cart curt yırtıldı citcitlari koptu pantolon desen 40 beden sipariş ettim ama hiç 40 bedenle alakası yok çocuk pantolonu gibi birşey göndermişlerdi asssla olmadı üzerime gömlekler hep yandan yandan söküldü açıldı bol gomlek yani uzerime yapisan bişey de değil ki yirtilsin yani kisaca uzak dur paran çöpe gider