Herkeze merhaba sevgili anneler, benim hamileliğin başından beri erken doğum riskim vardı zaten ilkide erken doğmuştu. 26. Haftadan beri açılmam ve sancilarim vardı hastaneye yatislarim oldu bir kaç kere ilaçla durduruldu 32. Haftaya kadar ancak tekrar sancılarım çıkmaya başladı ilaçlar da işe yaramadı ve sezaryana alındım ameliyatım çok kolay geçti sırtımdan uyuşturdular kesinlikle o iğneyi hissetmedim zaten sakinleştirici yapiyolar rahatliyorsunuz ben özelde doğum yaptım bebeğim desteksiz nefes alıp verebiliyordu ciğerleri de iyimis sadece yoruluyormuş bu yüzden tedbir amaçlı küveze girdi birde emme refleksi yok henüz dendi her gün gidip görüyorum 2. Günde ayaklandim ben ilk 6 saat zor geçiyor ama 2. Gün daha iyi hissediyorsunuz. Umarım hepiniz vaktinde ve güzel doğumlar geçirirsiniz💝