İlk hamile olduğumu öğrendiğim gün hastaneye koştum kan vermek için tabii ara ara ateş ve halsizlik de vardı 78 di enfeksiyon değeri orada sadece serum verip gönderdi ve hamile olduğumu söyledi enfeksiyondan bahsetmedi bile aradan 2 3 gün geçti ben baya kötü oldum bebeğe birşey olacak diye korktum hastaneye gittim acile serum verdi antibiyotik yazdı gönderdi gece yine hastanelik oldum bu sefer kadın doğum acile gittim 40 derece ateş ile hemen müdahale ettiler ve yatış verdiler ne enfeksiyon ne ateş düştü 6 gün sonunda sayısını unuttuğum ilaçlı serumlarla kendime geldim sana da tavsiyem bol bol su iç ama bunu gerçekten yap ve bol bol vitamin al korkma bu değer benim düştü deyip bıraktıkları değer en son 110 a kadar çıkmıştı 🥹🤍