lilyum_ Hhh03 ben kurtajdan sonra doktora sordum. Böyle birşeye gerek görmedi. Birkac defa kürtaj düşük yaşarsan o zaman test yapariz dedi ama suan gerekli degil dedi
Mlkyl Hhh03 ben ilk kürtajda yaptırdım Zeynep Kamil hastanesinde hiç de 2 kürtaj falan demedi doktor 1 buçuk ay sonra da sonuçlar çıktı
Gmzgm Hhh03 bisey yaptirmadim doktorum herhangi bi sorun yok dedi kalbi durmustu şu an hamileyim cok şükür
lilyum_ Hhh03 evet ben de öyle dedim doktora ama ben aynı seyleri yasamak istemiyorum o yüzden test yaptırıyım dedim ama gerek görmedi
Ebruebos Ben yaptırdım. İlk gebelikte kalp durmasından kaynaklı kürtaj olmuştum.Genetik bölümüne randevu aldım ama 2 kimyasal bir kürtajım var dedim yaptırdım ve bir genimde pıhtılaşma çıktı sonraki gebelikte iğne kullanıcam
Ebruebos Hhh03 arkadaşımın da düşüğü olmuştu o da aynı böyle söylemiş öyle yapmışlar onun da 2 geninde pıhtılaşma çıktı zaten kürtaj sonrası adet görmeden hamile kaldı iğne kullandı sağlıklı bir kızı oldu. bana sende 3 tane yaşadım dersen bakarlar bazı doktorlar bakmıyor 1 düşüğe kürtaja dedi
Ebruebos lilyum_ yaptır bence canım. Çok üzüldüm ben ilk gebelikti tekrar aynı şeyler yaşamak istemedim yaptırdım ve pıhtılaşma çıktı. Kafan rahat eder yaptırırsan
Hhh03 lilyum_ ben kendim randevu alıp gitmek istiyorum yaparlar inşallah sizde yaptırın bence içiniz rahat etsin
Hhh03 Ebruebos şaşırdım yani okadar saçmaki biz neler yaşıyoruz ille 2 3 kere başımıza bunların gelmesimi lazım neden başta yapmıyorlar anlamıyorum yanlış anlamayın benim acım daha çok yeni pazartesi kürtaj oldum kontrolüm haftaya ama burda okuduklarım göre ilk kürtajda genetiğe göndermiyolarmış bende kendim randevu alıp gitmek istiyorum tıbbi genetik bölümüne
Demtserkan Ebruebos kızlar 2 kürtaj oldum ,ilk gebelikte banada ilk düşük olur falannm dediler ama keşke yapsaymısım dedim , özel de falan isteyin yinede yaptırın, tekrar düşük olunca , üzülüyoruz,
Zehraacelikk Ebruebos benimde 2 tane düşük olunca genetik yaptılar. İlkinde yaptırmak istemiştim ama normal gördükleri için yapmamislardı. Kan pıhtılaşma problemi çıktı şuan iğne kullanıyorum.
Mlkyl Hhh03 evet benim doktorum da gerek görmedi çünkü kürtaj öncesi sağlıklı bi doğumum var ama ben kendi randevu alıp gittim doktor düşüğü duyunca zaten eşime de giriş yaptırarak tahlillerimizi aldı
Ebruebos lilyum_ eşimle üniversite hastanesinde yaptırdık 1 buçuk ayda çıktı sonuclar.Özelin fiyatlarını hiç bilmiyorum.
Bir_nazenin01 Ben yaptırdım canım sonuçları bekliyorum 11+4 kalp durması nedeni ile kürtaj oldum bir de ablamda iki geninde pıhtılaşma vardı doktorum o yüzden riske atmadı ama bence yapılmalı