Sinemyiss Evet kremi var ben hamilelik oncesinden beri basur sorunu yasıyorum. kabız oldugumda ya da şiddetli ishal yasadıgım zamanlarda şişip dışarı cıkıyor. O zaman proctolog krem sürüyorum. Ve dar şeyler giymeyin. Hatta gece bacaklarınızı açıp havalandırın bir örtünün altında, kuru kalması lazım. 2 3 gece kremle (içe dogru sürülen bir krem) havalandırarak yatarsanız geçer. Ve kabız olmamanız lazım. (Bu arada proctolog hamilelikte kullanıyor mu bilmiyorum)